underbar "semester" slut

helgen har känts som semester!
helt underbart men imorgon är det jobb igen.
jag gillar ju mitt jobb så det är ju okej det med men denna sol och lata dagar blandat med trädgårdsarbete har ju varit fantastiskt!!
idag har jag gjort färdigt framsidan, skrapat mossa, rensat plattor, dragit upp maskrosor och sopat en massa.
massor kvar på baksidan men det tar vi när det hinns med.
en runda till gymmet blev det i eftermiddags och därefter en och en halv timme beachspelande i underbart väder!
jag blev queen of the beach idag igen, hihi =) men jag är inte grym ngnstans på beach...men kul är det!

ikväll har jag bara kollat på två avsnitt av gossipgirl och käkat mat.
nu får det bli dusch och fixa matlådor sen sängen.
jag har halsont och är snuvig, igen..blä!
ciao

Kommentarer
Postat av: Siv

Oj vad du fixar i trädgården. Bra jobbat.

Tråkigt med halsbesvär igen. Gäller att gilla läget då. Kramis

2011-04-25 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0