tjockt vare här

blev inget Tuvabesök idag eftersom förkylningen var värre i morse.
det får bli en annan dag. saknar matilda massor nu och lilla tuva är jag sjukt nyfiken på =)

jag har iaf jobbat idag, åt korvstroganoff till lunch med lite grönsaker och en morot, morot är gott alltså!
försökte lära mig lite om aktier på lunchen, lektionerna får nog fortgå!!
gubbar och pengar, det låter så enkelt för dem !!

hade möte med personalklubben som jag är ledamot för på jobbet.
ska kolla upp en ev. aktivitet nu till våren imorgon.
fick skjuts hem av min kära morbror L och vi pratade lite allmänt om lite olika!
ska slänga ihop lite tonfisksallad nu om roger inte ringt och beställt mat, återstår att se alltså.
ikväll är det ju champions league igen så det blir nog att plocka lite och sova tidigt! kurera mig.

imorgon hoppas jag på träning alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0