stackars mig

idag tycker jag synd om mig själv.
har jätteont i halsen =(
och ytterst lite feber.
hoppas på vändning till det bättre imorgon!!

parken i lördags var ingen höjdare, kul att ha sett hoffmaestro men annars alltså.
vad är det för ställe egentligen.
jag såg en spya och det stank på dansgolvet, flera slagsmål och vakterna fick springa som galningar fram och tillbaka.
ngn fick en flaska i ansiktet och gud vet vad.
förfesten var dock mycket trevlig och utsökt pizza med annies egengjorda tomatsås, jag är så imponerad. haha

söndagen var lugn med plockande, handlande och filmkväll hos annie och viktor.
annie är magsjuk idag, man blir alltid lite inbillningssjuk när ngn har magsjuka.
måtte mitt halsont osv. gå över till onsdag för då ska jag och roger få träffa fantastiskt fina lilla Tuva, min kollega och vän Matildas bebis!
är jag inte frisk får vi ju skjuta upp det såklart men håller tummarna.

idag har jag jobbat och sen plockade vi upp far min och åkte och kollade på ett hus som är till salu här i gislaved.
det var fräscht som tusan men inget som föll oss i smaken pladask så vi kommer inte att buda på det.
det var öppen visning men det gillar jag faktiskt bättre än privat för då ska mäklaren gå hack i häl typ...
vi fortsätter att kika, vi sitter ju inte i sjön.
pappa följde med oss hem och oljade lite dörrar och lagade ett köksskåp.
vi ska även lägga nytt golv i vardagsrummet så vi kikade lite på nätet!
mamma kom sen också så det blev kaffe och knäckemacka! och för gamla kakor =)

nu ska jag röja lite och sen äta ngt litet för det gör ont att svälja, buhuuu.
sova sen.
stackars mig, och annie.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru, har du brutit mot överenskommelsen redan, med gamla kakor dessutom?

Tråkigt med ont i halsen! Hoppas det vänder fort!! Parken har inte ändrat sig mycket sedan den tiden jag var där:-)..

Vad var det för ett hus?

Det är tur vi har mamma och pappa:-)

KRAM storasyster

2011-04-04 @ 21:07:12
Postat av: Mor

Tack för kaffet.

Knäcket och

Kakorna var goda.

Glömde kolla din hals.

Tag två Panodil om du har ont i halsen natt.

Sov gott.

Kramis

2011-04-04 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0