smguld

god förmiddag alla påskfirare!

igår var jag och roger ute i trädgården och röjde, har en del kvar men det börjar arta sig!!
det är inte så roligt under tiden men när man är klar är man ju rätt nöjd!
funderar på att köpa ett gulligt trädgårdsset till framsidan.
får inte in ngn bild här, varför ska det alltid krångla för mig!!!

på eftermiddagen igår så åkte jag, mamma, pappa, mange och Nun till Ängelholm där jag träffade fina kompisar och kollade på SM-final. Tyvärr torskade Ängelholm mot Katrineholm och det var så sorgligt att se tjejernas ledsna ansikten...stackarna.
när jag kramade om Hannah efter matchen började jag så klart gråta..längtar så tills alla tjejerna ska på spa, en månad kvar, jaaaaaa =)
efter matchen åkte vi till halmstad där uteserveringarna slagit upp! träffade lite känningar där med såklart och sen gick jag med familjen och åt hamburgertallrik! ett besök på hemmakväll blev det också, oops.
nu måste roger komma hem med bilen så jag kan spela beach, ska bli så nice!
sen blir det lamm-lunch i smålansstenar och träffa världens sötaste Alfred!!
ikväll är det middag och vin i goda vänners lag =)
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0