slut

dagen so far har bjudit på kylskåpsstädning, tacorester, havreboll (himmelriket), blomshopping med min älskling samt planterande.
sen svidade jag om till träningskläder och åkte till annie!
vi joggade ner bakom sporthallen och för er som är intresserade ska jag berätta vad vi gjorde.
vi tränade ungefär en timme.
vi joggade fem varv totalt, det var visst inte 5 km berättade Sara för mig när jag svängde in där på vägen hem =( 800 m. jag måste mäta!
mellan varven så gjorde vi lite olika styrkeövningar.
utfallssteg
sidsteg
plankan
ryggluft
under varven vi joggade så körde vi ett varv med ruscher i två backar, grodhopp i en backe, springa med annie på ryggen i en backe och ngt mer känns det som men jag minns inte riktigt.
så underbart fantastisk väder det är, man blir ju lycklig av att vara ute i solen alltså!
nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga mig framför tvn för hellcats och gossip girl, roger får fixa ngt käk!

nu laddar vi för en ny arbetsvecka och ääääntligen ska jag få träffa liesl igen!

 

några bilder för mamma kommer nedan också =)




Kommentarer
Postat av: Elin

Fina bilder även för grannen :)

2011-04-10 @ 20:56:35
Postat av: Mamma

Jätte fint. Oj jag blir trött av att bara läsa, hur ni orkar träna.

Glöm inte hälsa till Liesl eller kommer ni och hälsa på???

Kramis.

2011-04-10 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0