jädra skitförkylning!!

hola "alla" läsare!!

nu är helgen här och det är ju fantastiskt i sig.
den här helgen ska jag dock vara domare under volleybollens JuniorSM som spelas här i Gislaved, det får gå det med!!
tråkigt är att jag fortfarande har en alldeles täppt näsa och en rivig hals...blir ingen träning förrän tidigast måndag.
denna gången ska jag bli Helt frisk innan jag ger mig på träningen igen.

i onsdags var vi ute i Kruvebo hos morbror, moster, kusin Lotta och hennes sambo Linus.
Vi firade honom lite och fick supergod mat!
  

igår orkade jag inte laga mat så vi beställde en pizza och delade på.
idag efter jobbet gjorde jag hemmagjord pizza vilket jag tycker är mycket godare än köpe!!
när jag skulle göra botten så låg internet nere så jag hade inget recept men Tessan räddade mig genom att mms:a ett recept, tack igen =)


nu kommer Roger snart med bilen så jag åker nog upp till samhället en runda sen till hallen för att titta på träningen (jag vill va me!!!!)
ciao och trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hehe var så lite så, tur det finns mobiler med kamera så man kan fota receptet ;)

2011-04-29 @ 20:52:09
Postat av: Mor

Oj vad jag blir hungrig när ja ser bilderna. Kram

2011-05-01 @ 23:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0