härlig lördag

tänkte jag skulle uppdatera er om veckan som gått men det får bli senare när jag orkar hämta kameran =)

morgonen började med en löptur för mig och roger, följt av frukost och en timme gårdsstädning samt frukost igen =)
nu har jag röjt lite och ska ta min fina röda cykel och cykla till gymmet!!
två träningspass igen, tänkte att det är lika bra att köra på va =)
bävar lite för mitt gympass idag för det är inte att leka med!!
vill man va fin (och stark) får man lida pin!!

i eftermiddag ska jag gå på GISfotboll med Annie och sen är det party party hos Elin, bra lördag!

vi hörs senare
ciao

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej systeryster

Sjutton vad du ligger i. Jag hamnar ju på efterkälken!!! Sitter vid datorn, jobbar och äter torkade aprikoser och salta nötter som en tok för att inte somna... Tog bara en paus för att se vad du skriver:-).

Hur var det med vår brorson med familj och hur smakade dulche de leche?????

Kram storasyster

2011-04-16 @ 16:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0