gaaah

började skriva lite och så försvann det, blää inte kul.
men jag tar nya tag.

jag kollar på efter tio med malou von sivers och hon har besök av fredrik eklund som är ngn mäklare i NewYork. han försöker få prata engelska hela tiden men malou skäller typ ut honom, haha så roligt.
NÄ nu får du skärpa dig nu får du prata svenska..haha!!

igår åt vi tacos och sen kom madde och mange på filmkväll! åt inget snacks så duktigt ju!!! jag och min syrra har en överenskommelse =)

nu har jag ätit omelett och knaperstekt bacon och ett glas mjölk till frukost, borde jag ätit ngt mer för att den skulle vara komplett?? experter, svara mig!

jag har tagit kort på min fina nya cykel men roger har nog snott kameran.
jag ska antingen gå eller cykla upp till lindex sen och kolla rean, köpa lördagsgodis och mjölk.
ikväll ska vi på kalas för Nun som fyllde år igår!
grattis till dig och grattis också till "moster" inga-lill som fyllde år igår!
ciao

Kommentarer
Postat av: Hannes

Ja, han Eklund är det inte han som är son till den svenska kändisekonomen Claes Eklund och som blev lite halvkänd ett tag för att han spelade in en gayporrfilm? Fast jag kan ju blanda ihop namnen här...

2011-04-20 @ 15:45:06
URL: http://maklare-varberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0