en härlig vårdag!

god förmiddag kära läsare,

igår eftermiddag slängde jag ihop en kladdkaka med kanel och kardemummafudge på toppen, annie och viktor kom och fikade med oss och jag och annie provade på zumbaprogrammet i 8 minuter, svettigt redan då!

sen var vi på kalas hos mange och nun och fick thaimat och dumleflufftårta!!
supersmarrigt!!
vi pratade och gjorde högskoleprovets ordförståelsetest, haha.
det gick sådär..inte lika bra som för pappa såklart!
lade mig tidigt och vaknade rätt tidigt idag.
upp och dansa zumba, i 70 minuter!! svettigt värre.
roger tjuvkikade lite annars hoppas jag att ingen såg mig.
min koordination är ju inte världens bästa.
men det var roligt.
sen blev det ägg, bacon och smoothie till frukost och en dusch på det.
nu ska jag sminka mig lite kanske och jag borde städa ur kylskåpet iaf!!
sen får vi se vad denna dagen bjuder.
antagligen löpträning mm med annie!!
nu får ni kolla på lite bilder me..

ciao

     


Kommentarer
Postat av: Maja

Har du köpt hem DVD med Zumba???

Åh vill jättegärna höra mer om vad du tycker om den isf?

2011-04-10 @ 16:31:09
URL: http://molly.shapemeup.se
Postat av: johanna

nej majsan, jag har faktiskt laddat ner en liveversion..är nog bättre med en dvd för då får du nog lite mer instruktioner.

här får man bara hänga med liksom! men det går det me =)

2011-04-10 @ 17:06:29
Postat av: bella

det är zumba i gyllenforsskolan på söndagar måndagar o torsdagar:) joina någon dag! 40 kr per gång:)

2011-04-10 @ 17:47:15
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/
Postat av: Carola

Hej systeryster.

Zumba verkar svårt men kul. Jösses vad du har tränat!

Det ser ut som om din kladdkaka antingen inte hade svalnat tillräckligt när du la på täcket eller/och inte fick stå och stelna tillräckligt länge i kylen? Täcket ska ju inte rinna av. Hoppas den smakade gott iaf:-).

Igår fikade jag en sockerkaka och en liten chokladkaka. De andra tjejerna åt godis men jag höll mig till starka grissini-snacks:-). Vet att jag fick äta sötsaker igår men jag SKA baske mig klara godiset till påsk alltså!

We rock!!!! KRAM

2011-04-10 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0