confession

I have a confession to make.
började nyss plocka lite i hallen och rensa på lite jackor och så.
i en av mina höst/vinterjackor som jag knappt aldrig använder, vad hittar jag där om inte min kamera??
tror det var ödet.
har precis trixat med Tuvas present tills imorgon och tänkt på innan att det är tråkigt att jag inte har min kamera och så ligger den i min jacka.
nu får den laddas inatt så är den redo tills imorgon!!!

idag har jag jobbat och varit trött.
sov för sent.
har inte tränat heller med mitt halsont = mindre energi...
jag och roger storhandlade efter jobbet och sen hem och laga korv stroganoff, det är ju för gott alltså!!
nu har min babe lite fotbollskväll här hemma och jag fortsätter plocka lite innan jag ska sova
lyssnar samtidigt på fjärde semin lindesberg-katrineholm, spännande.
jag hejar på linde!

lite osammanhängande kändes det här ja...
ciao

Kommentarer
Postat av: Carola

Skönt att du hittade den iaf:-). KRAM

2011-04-05 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0