sweetest

idag gjorde jag ngt mycket ovanligt.
jag tog ledigt från jobbet för att egentligen göra ingenting.
jag sov i över tio timmar, mycket välbehövligt!
sen slösurfade jag och åt frukost.
ut på stan och prova glasögon, jag har 17 par här hemma nu...ja men jag är störd det vet jag men den här gången så Kanske jag kan lyckas hitta ett par jag vill ha.
har nog haft mina gamla i åtta år typ så det är faktiskt dags.

träffade heino som roger kallar bella =) vi käkade lunch på Bernts där vi också träffade Caylin så det blev en engelsktalande lunch, bra att öva! haha
har även köpt mer mivitotal, ett organiskt läppbalsam till mina höst-torra läppar och biljetter åt mig och Annie till Johnossi.
köp en du också, genast! okej?

nu måste jag sätta fart.
städmode - ON.
ska göra iordning sallad och efterrätt till kvällen, roger får laga maten.
mamma, pappa, Mange och Nun kommer och firar mig lite efter träningen, mysigt.

idag fick jag ett födelsedagskort från Inga-Lill, Leif, Anna, Leif, Becka och Marcus tack för det!
sen fick jag ett paket från min fina Lisa, tack så hjärtligt.
miss you
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0