sjuuuuukt

alltså igår vann vi mot örebro med
3-0, sjukt bra siffror
VI var så bra!!!
Lagfest på kvällen men jag var städad (alla var städade...) för jag ska iväg nu.
GeKås med Brorsan noch hans tjej sen vidare till stora tjejen i Kungsbacka som fyller hela sju år!
Tiden går så snabbt.

Träffa hela familjen på en gång är inget man är bortskämd med längre men idag händer det.
FÖRUTOM min älskling som inte följer med, han ligger i sängen och Sover...en söndagmorgon?? VA!!!!
får träffa honom ikväll istället.


Kommentarer
Postat av: Siv Larsson

Underbart att se ett lag som tidigare matcher varit flackiga och dåligt taggade,uppvisa så fullständigt focus på vägen till vinst.

Glöm nu inte detta att ni är ett lag med vinnst i sikte varje kommande match.

Hoppas du kom lyckligt hem från Kungsbacka.

Kramis

2010-10-17 @ 21:57:24
Postat av: Marie

Jag läste på volleybollförbundets hemsida om detta. Fantatiskt roligt! Stort Grattis! Kram

2010-10-18 @ 20:28:48
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0