johnossi

sitter och lyssnar in mig på Johnossi, de kommer ju till Päääken på lördag.
lite lagfest på det och min bästa broling kommer hem och ska sova över här.
saknar henne väldans mycket nu alltså men snart får vi ses
på söndag ska vi spela yatzy, bästa nöjet =) haha

veckan är fullspäckad som vanligt.
på onsdag behöver jag låtsas om att tv och dator inte existerar och städa som hundan men det är ju så fruktansvärt tråkigt.
jag kommer dessutom på att jag typ behöver städa skåp och lådor och annat när jag bara skulle behöva röja undan och dammsuga. nu kom jag t.ex. på att jag ska rensa handfatet innan jag går och lägger mig!

not much to write about so I end it here.
Man Must Dance - mycket go låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0