sunday

söndag och helgen börjar ta slut.
jag har varit på fest och konfirmation och igårkväll var jag och annie ute på en långpromenad sent =) Supermysigt och vädret var ju underbart.
det verkar ganska fint idag också så jag ska nog ut och klippa gräset och rensa lite i rabatterna.
har bestämt mig för att inte plantera ngt i år, orkar helt enkelt inte.

annars bjuder dagen på fika med annie, elin och ev. våra sambos =) och lilla söta mollan me!!

en pengavinst hade suttit så jäkla fint nu.
pengarna bara rullar ut alltså...
ska bli ekonomisk en dag!
ngn som är sugen på att skänka mig lite pengar?

nähä frukost nu!

bjuder på en bild på en snygg man.
nu kanske jag ska gå in och väcka min man eller så väcker jag honom med gräsklipparen sen =)


Kommentarer
Postat av: Carola

Mmmm, han har ett ruskigt sug i blicken den mannen!!! Kram storasyster

2010-05-23 @ 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0