ämne

ja nu har man fått klagomål igen så det är väl bara att ge sig in i bloggmatchen!
jag gillar mer att läsa bloggar än att blogga =)

försäsongsträningen började denna vecka och jag har kört 3 pass hittills, idag eller imorgon blir det sista gympasset.
det är jobbigt men skönt när det är klart.
jag tränar i oscars gym - gratis och det finns allt man behöver, man får göra om en del övningar bara.
målet för i år är ju att bli en ännu bättre volleybollspelare, har ju skrivit på för ett år till och sen skadar det ju inte om det kommer lite magkonturer på köpet!!
är dock lite för mycket godisgris.

igår var jag ute med mina föräldrar på stan lite och sen följde dem med mig hem och eldade på mig så jag kom ut och klippte gräset och rensade plattor och så vidare..borde fixa lite kantklippning och rensa i landen ockaå men nu regnar det - IGEN!
på kvällen kom elin o jarmo, annie och viktor och allan.
vi grillade och hade det supermysigt. drack lite vin och tjatade vilket vi tre tjejer är ganska bra på!

idag är en oplanerad dag förutom kvällen.
amanda har bjudit in till 20-årsfest så det ska bli kul!!!
fram till dess är det jag som står för händelserna!

nu får vi se hur länge det dröjer till nästa gång!
kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va duktig du är vännen! Både med träning och och trädgårdsarbete! Jag vill med ha en trädgård... :)

KAN det vara så att mamsen och papsen sponsrade dig med några inköp på stan igår??? ;)

Jag menar...att vara föräldrar innebär ju vissa åtaganden! :) Puss

2010-05-15 @ 10:30:33
Postat av: johanna

vi hade ett mission igår på stan som genomfördes, inget till mig dock :( du kan få min trädgård!

2010-05-15 @ 10:37:39
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Elin

Äntligen har du börjat blogga igen...det va bannemej på tiden :) Kram!

2010-05-18 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0