slutspel

var i örebro i helgen och det var underbart.
tjöt med goda vänner, god middag och godsaker, övernattning, shopping, match och godis igen.
japp, jag syndade! blir skyldig syster min en hundring =)

vi förlorade tyvärr matchen men tog set på örebro och det är bra inför slutspelet, de är inte oslagbara!
nu spelar vi lördag, onsdag, söndag till att börja med.
Jag kommer att missa melodifestivalen på lördag - det är lite katastrof.
får nog försöka låna ngn dongel och köra live på datorn!
eller ngn som kan om det här comviq dagpass?

jobbat idag och jag hade ingen bra dag, kan ju gå och lägga mig tidigare idag iaf det ska bli gött.
nu ska jag bege mig till konsum och handla på mig tacogrejer och laga det sen, ska även göra egen salsa idag =) christina har lärt mig och den var supergod.

hetaste nyheten just nu i volleybollvärlden är väl att Lindesberg får det mycket tufft i kommande slutspel.
http://na.se/sporten/volleyboll/1.756780-lindesbergs-stjarna-sald

ha en bra kväll.
jag ska avsluta min kväll med Saltön eller Hollywoodfruar, kan inte bestämma mig =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0