kvartsfinal

sitter och kollar på aftonbladets webtv - shulman show.
bert karlsson är ju såå jädra speciell!
herregud, han tänker inte på vad han säger den mannen!

nu är det snart dags för en snabb frukost.
frukost är verkligen inget favoritmål men idag har jag bröd från Göstas Konditori så nu kanske det kan bli gott.
måste verkligen sätta fart nu.

kvartsfinal 1 mot örebro idag.
tänk om vi kunde skrälla, det är vad vi tänkt!
jag tar med mig lilla datorn och hoppas att melodifestivalen sänds live ikväll så jag kan kolla från bussen.

träffade elin och molly igår, tränade och hade myskväll med roggan, mycket bra dag!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltid lika trevligt att ses! :)

2010-03-15 @ 15:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0