tusen bitar

längesen nu igen men nu är jag tillbaka !

idag har jag jobbat sen var jag på begravning för Kaj, Welands ekonomichef (min tidigare chef) som tyvärr lämnade oss för ca 2 veckor sen.
det var en mycket fin begravning men väldigt sorgsamt.
vila i frid.




viktor är en vän som man kan ha djupa samtal med, han är så snäll!

var hos maggan på fotverkstan idag me, såååå bra =)
nystart för mina fossingar som jag numera ska sköta om, har jag sagt det förr?
de är så långa så det går åt mycket fotkräm, kanske därför jag snålat på detta!
sen var jag och älsklingen på gymmet, tog verkligen emot idag men skönt när det var färdigt.
var meningen att vi skulle sett film osv. idag men blev aldrig så!
imorgon åker vi till GBG för shopping, middag och hotellövernattning.
tokig som jag är så har jag ju kollat att det finns gym på hotellet, blir nog en runda där på söndag morgon!

ett stort grattis också till fru sandberg som vi kallar henne =)
hon och karin har vunnit båda sina matcher på touren idag och mötter imorgon spanskorna.
lite jobbigt dock med beachen för jag känner ju personer i flera lag så den enes framgång och vinst är den andres förlust. =(

kollade lite bilder och hittade dessa fina =)
  

allting kan gå itu men ett hjärta kan gå i tusen bitar.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tack Johanna. jag tycker om dig jätte mycket. du är också hur snäll som helst

2010-06-15 @ 09:42:08
URL: http://wantsomeaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0