tår

det kungliga bröllopet berörde mig lite mer än vad jag trodde.
jag var väldigt nyfiken på alla klänningar och kyssen - vilken var lite tråkig kan jag tycka!

idag har jag jobbat några timmar, hade mycket som skulle göras och det gick bra.
sen var jag hemma hos mor & far där Mange och nun också var!
vi åt bröllopsmiddag =)
varmrökt lax som var fantastiskt god och till efterrätt åt vi marängtårta med svenska jordgubbar och tittade på vigseln till det =)

jag är helt slut idag, får sova ut imorgon..ska bli skönt.
annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll.
roger är å spelar lite boll han!

om 5 dagar blir jag faster !!!
längtar.

kram på er


laxen


nun gör tillbehör till en morotssallad



Kommentarer
Postat av: HANNA MALMSTEN

Gott med lax :D

2010-06-20 @ 14:10:17
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0