push

puuuh jag är Helt slut.
har tränat i mer än två timmar nu - igen tänker ni då va? =)
vi hade gemensam fys med laget och sen när den var slut efter typ 1 timme och 40 min. så beachade vi lite.
jag körde med vår nya lagmedlem, vesslan. (vanessa, snart 16 år =))
vi förlorade men jämnt var det iaf!
det är himla roligt med beach men jag är kass.

imorgon är det tuff dag på jobbet, måste hinna med massor.
därefter övertid och sen Weland-Ruset.
jag håller i denna kväll så jag ska fixa med tipspromenad och godispåsar till barnen och annat, roligt!
sen är det sista greys för säsongen och jag kommer lipa en timme enl. Tessan.
sover hos mamma och sen är det tjänsteresa på torsdag - sthlm.
9 timmar i bilen den dagen =)

på fredag blir jag människa igen, då är det ett nytt träningspass! så gött.
 
                                                                
sminkning jag lärt mig på make up store                               en saknad tjej =)

Kommentarer
Postat av: Anne

Haha tror inte ett skit på att du e kass på beach men men......;)

E allt bra annars med dig snögging då??

Pös pöss från ANnne o Iza

2010-06-18 @ 14:29:00
URL: http://annehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0