inhandlat

helgen var jättebra!
gårdagen bjöd på shopping, lunch på Jensens, italienskt och drinkar.
utnyttjade scandics gym i morse och körde sista passet för denna vecka, det var så gött men jag har sjukt mycket träningsvärk.
imorgon blir det ett snabbt pass eftersom jag passade på att köra två av morgonsdagens övningar idag när det fanns maskiner för det! efter träning intogs en fantastisk hotellfrukost tillsammans med underbara människor =)
jag bjuder på lite bilder istället för att skriva mer...

på vägen hem idag så stannde vi till på Åhaga centrum i Borås, Nelly.se har outlet där tillfälligt.
jag hittade ett fint armband utan pris och hade bestämt innan att 50 kr. är mitt maxpris jag betalart typ..gick fram till kassan och frågade och då höftade expediten till ett pris - 150 kr. och jag sa: 150 kr. nää då ska jag inte ha det..så gick jag 2 meter och elin och jarmo stod kvar och då sa killen i kassan hämte. Snålis! om mig...jag blev lite galen när jag fick höra detta.
kanske snålt men mer ekonomiskt kan jag tycka =)
armbandet låg i en glasskål blandat med annat krims krams och det runt omkring kostade 25-50 kr. så jaaaa...


    
karin, elin å jag          passion               vattenmelon       skor, mq, hm              monki

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej söta Johanna!



Kul blogg du har, jättekul att se hur du har det nu ju!



Träna på, du verkar ju väldigt flitig :)



Kramar!

2010-06-13 @ 21:43:34
Postat av: Anne

Haha äntligen, har vatt inne varje dag o kollat, men nu vet jag att du lever;)haha

Miss ya!!

kössköss från Anne o Iza

2010-06-14 @ 09:12:52
URL: http://annehansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Det va ju en himla tur att du tog ett sååå fint kort på mej och la ut det på bloggen dessutom...haha...herregud skulle jag vilja säja :D

2010-06-15 @ 12:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0