helgen e slut

jag är helt slut nu, har tränat från 17 - 20 =)
en timme styrka och sen beach i 2 timmar, såå nice!
spelade med amanda, tessan, sanna och lucas.
det märks att man blir lite bättre för varje gång man spelar men bra är jag absolut inte än !
måste sluta upp med mina tomahawks...
gymmet var gött idag men det var riktigt jobbigt.
imorgon är det jobb, övertid sen bio med baguette =)

igår var vi hos annie och viktor med elin, jarmo och molly!
det var trevlig som vanligt när vi ses och vi fick världens bästa tacos.
det är ett säkert kort =)
Annie och Viktor har de bästa tacosen jag vet.
Ni är välkomna att motbevisa genom att bjuda mig på tacos!
Molly har börjat gå några steg då och då också men igår bjöd hon inte på några...

nu ska jag äta lite knäckebröd också, har ätit kräm med mjölk först!!
sen ska jag jobba...det är mycket nu !

ciao

undrar just hur långt man har kvar till denna kropp... =)


bild: http://www.iaaf.org

Kommentarer
Postat av: dusko.s

Ja, nu får man leva upp till vad man har lovat bara. ;) Vad härligt med beach nu när det är så gött väder.

2010-07-03 @ 12:01:17
URL: http://duskoo.blogg.se/
Postat av: Tessan

hur går det med uppdateringen?? ;)

2010-07-14 @ 14:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0