valentines day

idag har jag målat en massa.eller har målat väldigt noga så det tar ju evigheter!!
ska måla imorgon igen men jag har så ont i handflatan, tummen, armen och nacken.
får be om massage imorgon kväll tror jag!

sen har jag handlat mat och lagat köttfärssås och spaghetti, annie & viktor åt med oss..sen gick jag och annie till elin och kollade på valentine's day och spelade "finns i sjön" och "Spansk skitgubbe".
jag är en kass förlorare.
ligger i släkten...

hemma själv nu, roger är iväg och spelar tv-spel och festar lite!
ska göra mig iordning för sängen nu och försöka att inte sova bort halva morgondagen =)
imorgon eftermiddag blir det beachvolley och på kvällen eventuellt bambu!

jag har snöat in lite på riskakor med ostsmak och jag måste skylla på sara som serverade mig det häromdagen =)


ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0