trött

åhhh jag sover alldeles för mycket den här semestern!
nu ska vi se om vi får ngn färg idag eller inte.
i så fall får vi väl måla en del...eller jag får domdera och roger får måla =)
nu vill jag inte få massa färg på mig inför Sara och Johans stora dag imorgon!

åker nog hem till familjen en stund idag, tvättar bilen å så.
ska fortsätta nagelfixet också =)
har en Jättestor strykhög men tror bara jag stryker Rogers skjorta tills imorgon.
men då måste han ju göra något snällt för mig också va??

mitt läsartal har ökat liiiite, vilka är ni?

glöm inte kommentera i inlägget nedan vad ni tycker vår nya bil ska heta.
sara har redan lagt ett förslag och jag tycker det är ganska bra!

hörs säkert sen..
ciao

Kommentarer
Postat av: Tessan

Va duktig du är som uppdaterar varje dag!! jag blir så glad =)

Du förgyller min dag på jobbet!



Ses sen!

2010-07-23 @ 10:14:36
Postat av: Marie

Jag instämmer med föregående talare! Fortsätt så här tack! =) Kram

2010-07-23 @ 10:27:59
URL: http://sweetmary.blogg.se/
Postat av: Tessan

Yes, nu testar jag det här med å blogga... haha =)

2010-07-23 @ 15:47:00
URL: http://thereselakatos.blogg.se/
Postat av: elinss

Jag har ju en massa förslag...

Gullan, Birgit(Biggan), Rut eller varför inte Elin ;)

2010-07-24 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0