solen skiner

det är mitt i veckan och solen skiner.
jag funderade på en morgonpromenad men orkar nog inte innan frukost.
undrar vad man ska äta idag!
storhandlade ju igår så finns en del i frysen =)
avokado och skinka lockar ju att ta på sitt lilla bröd!

sen ska jag kontakta banken och sen får vi se hur dagen ser ut.
ska förbereda huset för målning.
täcka över trall och plattor och sådär, sen får roggan måla!
får se om han får hjälp av ngn =)

borde styrketräna idag men får se vad jag orkar och vill!
kanske kör en liten löprunda och ett pass med paolo roberto.

hörs säkert senare!
ciao


här är en bild på mig från kusinens bröllop.
jag måste verkligen sträcka på mig och sen ska jag sälja den här klänningen.
verkligen inte min färg som jag ser nu....
ngn som är sugen?? =) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0