sjusovare

sov tio-elva timmar i natt.
jag blev väckt av ringklockan, det var linn och hennes ursöta lillasyster som kom och lämnade min cykel.
lilla lillasystern är såååå söt alltså!
linn också =)

har ätit frukost iaf och sådär.
igår var jag ju och kollade på vigseln mellan Johanna och Ola.
det var superfint =)
Sminket gick bra och hon blev nöjd!
får höra med kusinen hur bröllopsfesten var också!

nu ska jag snart ut och maskera de två sista fönstren som skall bytas och målas.
sen är det klart men då påbörjar vi lite husmålning för att fräscha upp vår lilla bostadsrätt =)
mina blommor ute ser för hemska ut nu men jag har en plan...så ni inte tror jag är tokig som aldrig gör iordning mina blommor!!!

vi hörs snart igen.
bloggar jag inte otroligt bra nu =)))

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0