såå jädra svettig

   

här ser ni vad jag bjöd min älskling på för god frukost på vår kärleksdag!
det var uppskattat =)

nu har jag trääänat, fan va gött det känns efteråt.
sprang en runda som är 5-6 km. sen hem och träna med paolo roberto, mage rumpa lår!
det ger mycket känns det som!
bjuder på lite svettiga bilder.
nu ska jag blanda mig en återhämtningsdryck från Dahlblads och käka en banana sen får det bli dusch och piff =)
måste fixa naglarna inför helgen och tänkte påbörja förvandlingen idag.

messade precis skåne-lina ang. fika i eftermiddag så får vi se om det blir av. säg till om ni är på, någon?

kram kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är riktigt duktig du också Johanna! Bra kämpat i värmen!

2010-07-22 @ 16:24:58
URL: http://sweetmary.blogg.se/
Postat av: Maja Hansson

Hej Johanna! Snygg du e, precis som ''förr'' ;0)

Grattis till er kärleksdag och träna på!



Kramar från Maja



2010-07-27 @ 14:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0