regnet har kommit..

torsdag och om två dagar är bröllopet!
en av mina bästa vänner som gifter sig =)
det blir speciellt, underbart och härligt.
vi har väntat länge nog nu.

idag firar jag och min älskling 5 år av kärlek!
det känns hur bra som helst, fastän han sover just nu..
kanske ska laga lite god frukost åt honom.
får se hur dagen ser ut för oss, han har bokat mig ikväll iaf.
vi har målat framsidan av huset men nu är färgen slut =(
kommer mer imorgon hoppas jag och då får vi även hoppas att huset är såpass torrt så det går att måla!

det hände mycket igår!
sammanfattar allt lite kort.

målning
banken
inlines med tessan
hämta nya bilen - opel astra, superfin!
besök av amanda broling <3 annie <3 och en del grabbar!
jag och broling spelade yatzy och jag vann så klart.
sen hämtade jag elin och jarmo i forsheda och spanade in en annan elins nya hus, supernice!
hem och sova.

alla gatlampor i gislaved var sönder igår natt.
ngn som vet vad som hände?

försöker få till en bild på vår vackra bil under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0