ny låda

lunchen med lina gjorde mig proppmätt.
blev en paj och en kaka på bernts =)
man kan väl inte gå på fik utan att äta sötsaker?
jag funderar på att ta tag i mig själv efter semestern eller i oktober eller ngt!! hehe

var en sväng hos kusin med barn och softa lite och åt mer sötsaker!!

jag och roger har varit ute en sväng och kollat husgrejer, köpte en ny postlåda - svart, förnuftigt beslut om blomlåda - ska bara köpa en svart insats! nya ytterlampor får det bli också, i Ullared kanske.

kollar lite på VÄNNER här, så bra alltså!!
kontrollerande Monica är verkligen rolig!
Phoebe är rolig me! alla är ju faktiskt roliga =)

ska över till morbror med fru nu och hjälpa dem och päronen lite.
blir visst bjuden på grillad kyckling också.
detta är en matkoma dag alltså =)

imorgon blir det MALMÖ med fina flickor!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

varför kommer inte jag in på nya inlägg?? vet du va som kan vara fel?

2010-07-29 @ 18:45:08
URL: http://thereselakatos.blogg.se/
Postat av: johanna

kan du inte blogga menar du?

2010-07-29 @ 21:24:32
Postat av: Tessan

Nu kan jag det =)

fick uppdatera min webbläsare.. besvärligt ;)



Jaa snart åker vi, tänkte jag skulle börja packa lite smått.. svårt!



2010-07-29 @ 22:08:54
URL: http://thereselakatos.blogg.se/
Postat av: Inga-Lill

Hej! Tack för hjälp med att boka New York! Kul att du kunde komma...Vi har bokat lägenheten nu som Rebecka tipsade om...Kram, Leif och Inga-Lill

2010-07-31 @ 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0