NEW YORK

igår bokade vi resa till new york, ska bli skitkul!
vi ska på bröllop, igen =)
i september!
ngn som har erfarenhet från amerikanskt bröllop??
jag och roger, becka och markus är det än så länge som ska åka!
några till som funderar lite kanske.
det är en släkting till mig som gifter sig!

kanske ska berätta lite om min söndag..
vi sov länge och sen kom emma och hennes fredrik hit på lunch =)
hade ingen bil hemma så det blev så glamouröst som fiskpinnar och potatismos!
en sönderslagen lampa och en trasig sopkvast senare kunde vi iaf inta middagen.
skulle ju briljera med en sockerkaka också som såg ut som hej kom och hjälp mig...
den fastnade lite kan man säga men den blev faktiskt ganska god!

sen kom min fina vän broling till mig, vi kollade på bröllopsbilder, spelade yatzy och var på ica =)
ungefär så våra träffar brukar se ut!!
sköjigt.

kvällen spenderades med älsklingen, allan, annie o viktor.
vi såg en ganska rolig film som jag inte minns vad den hette, annie kanske kommer ihåg och kommenterar här under!! jag strök lite under tiden också men det är mycket kvar att stryka.

nu kommer robin och leo ner om en stund så nu är det bäst jag sätter fart och klär mig och äter frukost.
får se vad vi ska hitta på, jag har en liten plan på att jag och leo kanske kan baka chokladbollar =)

men new york alltså, kommer antagligen tjata om det en del!!



Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh va kul att ni bokat resan nu! Ni kommer få kanonkul!!

2010-07-26 @ 10:08:58
URL: http://thereselakatos.blogg.se/
Postat av: Daniel

De få amerikanska bröllop jag varit på har varit riktigt trevliga tillställningar! Trevlig resa hit till NY!

2010-07-27 @ 09:18:00
URL: http://ettannatnewyork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0