mysfrukost?

vaknar och ser att det regnat rätt bra hela natten.
det är skönt för det behövs men vore ju kul med uppehåll och lite solglimtar idag när det vankas en del bröllop =)
om två timmar ska jag göra en brud vacker..eller vackrare =) hihi
sen hänger jag lite på landet och kollar på brudparet i kyrkan och fixar till ngt med make-upen ifall det behövs.
kvällen vet jag inte vad den bjuder.

roger ska nog åka och kolla på en bil i jkpg.
jag kan inte följa med och kolla men är allt bara okej med den vill jag ändå ha den =)
vi är ju sugna på att byta. lite skönare med ac !
det värsta är dock att vi antagligen kommer behöva två bilar sen vilket vi inte är alls sugna på...

funderar på att dra till med en mysfrukost.
smoothie får jag nog göra iaf då bananerna snart blir äckliga..

träningsvärk har man ju så det räcker idag!
får bli träning imorgon igen antagligen.
hoppas jag hinner träffa min kära vän Sara också för det var alldeles för länge sen vi två hann sitta ner och tjata lite...lilla edith vill jag busa med också!

 

Kommentarer
Postat av: Sara & Edith

Vi saknar dig sååå mkt!! Love u!

2010-07-17 @ 11:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0