malmööööö

nu kommer snart tessan hit.
vi ska slänga ihop en tonfisksallad så att inte den här helgen blir superdyr =)
jag ska spara så mycket pengar denna och nästa månad!

jag har med mig ett par trasiga solglasögon till malmö för jag har köpt dem där, på Åhlens.
Problemet är väl att jag inte har ngt kvitto men tycker jag borde få reklamera dem ändå för de är bara sönder pga dålig kvalle...blääää!

det verkar vara riktigt skitväder i malmö, blåser och regnar en massa.
kanske ska vara praktiskt och ta regnjacka i helgen, men det är ju fult så det går nog inte för sig.
skitsvårt att veta vad man ska ha för skor i detta väder alltså.
ballerina och sandaler får det nog bli, oavsett regn =)))

nu ska jag ha en skitkul helg och hejja hejja på mina två lag.
det är jobbigt att jag hejar på folk i olika lag men LYCKA TILL båda lagen!


fia och tadva!

Halmstad
tora och camilla!


Kommentarer
Postat av: Tora

Tack för stödet Johanna! Det var jättekul att se dig, synd att vi inte hann prata mer. Kramis!!

2010-08-02 @ 19:28:03
URL: http://www.toracamilla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0