lekstuga =)

idag har jag lekt med denna lilla sötis.
vi har fikat i hennes lekstuga, gungat, lekt i sandlådan, målat naglarna och cyklat lite.
under tiden hann mamma sara städa hemma så hon var mycket tacksam och jag och edith kom lite närmare varandra idag vilket var roligt =)
sen har ju jag och sara tjötat en hel del som vanligt!!
var på tok för länge sen vi sågs dock men nu så.
om 4 dagar gifter hon och johan sig och det kommer bli fantastiskt!



i eftermiddag har jag storhandlat på både ica och lidl så nu är kylen full!
ska ställa mig och fixa svampstuvning nu, det blir gött.
i morse åt jag detta, ser lite exotiskt ut va??!


Kommentarer
Postat av: Sara

TACK för idag, både för barnvakten, pratstunden och för att du dissade mina skor... =)

Syns på fredag, can´t wait!!

KRAM

2010-07-20 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0