el semestro

jag är inne på min femte semesterdag och det är härligt!
idag tar vi med oss matsäck och åker med annie och viktor till halmstad och beachen.
har hört att vädret ska bli lite sämre framåt i nästa vecka nu så då får man passa på =)
hoppas madde kommer och möter upp oss!

tidigare i veckan har vi varit hos min äldsta bror med sambo och nyfödd son och hjälp dem attt flytta till sitt hus!
träningsvärk i muskler som man inte visste fanns =)
lille alfred är ju världens sötaste såklart!!
de bor otroligt vackert nu precis vid sjön, underbart!

igårkväll hängde vi med lite kompisar och kollade film här hos oss.
death at a funeral hette den och den var mycket konstig.
men lite rolig =)

imorgon blir det brudsminkning igen.
ska bli roligt.
det är min kusin Lottas bästam kompis Johanna som ska gifta sig med sin Ola.
det kommer bli en fantastisk dag för brudparet!
träffade henne på stan häromdagen när hon jobbade och då passade hon på att vila sitt finger från förlovningsringen =) haha
jag är riktigt snabb på att upptäcka sånt där ! hihi

måste ju även berätta om att jag spelat beach med och mot sofia ögren i veckan.
sofia spelar på sverigetouren och är jättevass med sin vänsterslägga.
hon slog inte så hårt på oss just när vi spelade men hon servade otroligt bra när det krävdes..
riktigt lärorikt och jäkla kul!

hava a nice day

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh va glad jag blev när ja såg att du uppdaterat =)



Haha hade Fia slagit som i vanliga fall hade det inte blivit något spel ;-)



Kramen

2010-07-16 @ 08:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0