dejtat

dejten med elin blev av fortare än kvickt!!
hon bjöd på otroligt vackra bilder på sig själv som jag faktiskt fick lov att dela med mig av =)
hujedamig så vackra!! hihi
jag tror hon vill se barnabilder på mig en dag.

 

idag har vi tvättat huset, fyyy vad jobbigt alltså.
förhoppningsvis kan vi påbörja målning imorgon men måste se så huset är torrt först!
det var dagens träning alltså =)

åt precis ett riktigt gott litet kvällsmål.
kunde tänka mig och äta lika många till men nu var knäckebröden slut =(
innan jag åt så var jag väldigt sugen på glass eller godis men det här var faktiskt supergott.
det är knäcke med avokado och tomater ifall ni inte ser =)



godnatt alle menschen

Kommentarer
Postat av: Elin

Har hört att man måste bjuda på sej själv ibland :D Snart är det din tur ;)

2010-07-20 @ 10:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0