bröllopet...

kommer skriva om bröllopet längre fram för jag orkar inte nu =)
men det var underbart!

vi håller ju på att måla huset, eller Roger målar!
men det regnar ju heeeela tiden nu.
måndag tisdag ser ut att bli uppehållsväder så då skulle vi behöva bli färdiga.
får måla snabbt som hundan nu alltså.
sen blir det massa efterarbete också =(
tur att det är 2 veckors semester kvar och att vi ändå inte ska göra åt några pengar.

ikväll hoppas jag att jag är så pigg så jag orkar träffa emma bengan =)
var jättelänge sen men hon är "hemma" i värnamo nu så då får man ju passa på!

längtar efter att träffa gårdagens brud och krama om henne och en än gång tala om för henne hur vacker hon är.
och tjöta en massa!!

ciao

Kommentarer
Postat av: Carola

Vill ju se bilder på dig och Sara!! KRAM

2010-07-26 @ 01:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0