bröllop 1 =)

har ju inte bloggat ordentligt om min kusin Annas bröllop när hon gifte sig med sin Leif!!
kanske jag kunde göra nu.
sen ska här ätas frukost och sen måla =))) jag har superont i hand, arm och axel idag me =(

bröllopet
Det var en solig dag när det var olidligt hett.
jag fick då inte klaga sa Roger som satt i sin kostym och svettades...=)
det är rätt kul att Roger aldrig har haft kostym förrän i år och nu redan 2 ggr. och det är fortfarande 2 ggr. kvar =) måste nog se över den och se om den behöver tvättas eller tas bort fläckar på!
sandviks kyrka och vacker vigsel, tårar och skratt igen.
efterföljande fest i torghuset. livemusik i "trädgården" under minglet som var supermysigt.
sen serverades det 3-rätters meny från Carlssons Matsalar.
väldigt gott. massa tal både tårfyllda och roliga. massa vin...
sen var det dans och cupcakes och körv =)

så här fina var brudparet och en del andra!
jag sminkade bruden här =)

            

Kommentarer
Postat av: Inga-Lill

Hej! Du har varit en fantastiskt duktig skönhetscoach. Tack för allt hela familjen Gustafsson/Larsson/Lindblad med flera! Ni är fantastiska allihopa! Love you. Kram, Leif o Inga-Lill

2010-07-31 @ 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0