beachat

kom hem från beachvolleyn för en stund sen.
körde med amanda, jojjo, linn och emma p.
jag och amanda vann en gång sen förlorade jag och jojjo =(
men skönt att jag och amanda vann, bra inför tylösand om 2 veckor!!
blir min andra beachtävling i livet, första för länkinen.
undrar hur det ska gå och döma framförallt.

annars idag har jag hjälpt till lite med målningsarbetet annars har roger och jorge kämpat på bra!!
det blir så fint så!
en hel del kvar fortfarande men vi hoppas få färdigt allt denna vecka så sista semesterveckan kan få bli lite soft!

robin och leo var här en stund på förmiddagen också, spelade lite fotboll och åt äpple =)

ätit pannkakor två gånger nu me =)
så gött, de sista jag åt hade vi ingen sylt till så jag tog glass, lite väl lyxigt kanske menmen..

jag ser fram emot denna vecka! kommer hända mycket trevligt,

    
målarna             gullungen leo      partner in crime   emma, linn, jojjo


           lag 1 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0