andra veckan

nu går vi in i vecka 2 av 4..
känns lite jobbigt att skriva det där.

igår kväll var vi hos annie och viktor, jonas var där också.
vi spelade yatzy samtidigt som vi kollade på ONDSKAN.
jag hade ju inte sett den innan, den var bra men usch så hemskt emellanåt.

idag är en ny dag och jag ska bort till vaktmästaren och be om målartvätt och att han hämtar färg till vårt hus =)
nu ska här snart målas!!
jag måste dock klä mig och äta frukost först!

roger får hjälpa mig idag men sen ska han iväg och titta på en bil åt oss också antagligen!

ska försöka få in en dejt med elin också, alldeles för länge sen nu..säkert en vecka =) hihi

bjuder er på lite blandade bilder också!

    

Kommentarer
Postat av: Elin

Den där dejten ska absolut bli av :)

2010-07-19 @ 09:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0