vilodag

söndag och vilodagen!
vet inte vad som ska hända denna dag.
roger ska snart gå upp så då får jag nog överlämna datorn och lägga mig i soffan istället.
min "uppgift" denna dag är att städa köket och det är rätt lättgjort idag, gött!

kollar på project runway på tv3 Play, smidigt =)

gårdagens kalas var trevligt och mysigt
kul att kolla när mamma spelade Wii =)
hon är för rolig.
jag ville blogga med lite bilder men hon verkade inte så intresserad av det..
kanske får lägga upp en liiiten bild ändå !

i går provade jag min nya foundation från Max Factor Second Skin Foundation
ni får se före och efter bilder här nedan.
jag är liiite rädd att den kanske är en nyans för mörk men det fanns inte så många att välja på så det var inte lätt.
jag har ju I.D-sminket men ibland vill man ha ngt annat (Sara du vet =) )
Den gjorde mig visst lite blank i pannan såg jag!
Broling, nu ser du hårfärgen också.

   
före                            bara foundation            färdigsminkad

   
thaimat á la bror+tjej   födelsedagsbarnen!      mamma in action!

Har en SÅ klockren bild på mamma framför Wii Sports men lägger jag upp den blir jag nog halshuggen !!

Kommentarer
Postat av: bella

ibland gör blixten i kameran att man ser blank ut så jag tror inte du är blank egentligen=) fint!!=)

2010-02-07 @ 11:13:28
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin du är. Som alltid! :)

Vi saknar dej här borta...Måste boka en liten fika snart tror jag! Kramar

2010-02-07 @ 12:27:52
Postat av: Carola

Fin som alltid, systeryster. Ny hårfärg, var det inte du som var anti rödaktigt? Fint, tycker jag, iaf!

Hade velat se mamma in action! Önskar också att vi hade kunnat vara med på kalaset men vi får ta igen det nästa gång i stället.

Kram storasyster

2010-02-08 @ 10:36:05
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Selina

Hej!



Hamnade in på din blogg via Annes & så såg jag Roger på bild :-)

Ville bara kika in & säga att jag hade vägarna förbi.



Ha en bra söndag:-)



//Love Selina

2010-05-09 @ 00:59:15
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0