mycket snööö

som alla andra är jag också trött på snön.
det är vackert och kul för alla som kan åka skidor, pulka och annat men kom igen det är Hur mycket som helst!!

nu är det helg och godisdag.
har värmt upp med en havreboll men ska erkänna att det var sådär.
de brukar smakar himmelskt men nu var det bara okej.

igår jobbades det över en stund sen hem till familjen med alla syskonbarn, träning och egen kväll i min älskade soffa. älsklingen kom hem efter hockeyn och jag fick kramas lite!
idag gör jag inget än så länge.
ska ta tag i mina zoner nu.
ska iaf städa toaletten innan jag åker hemifrån, så skönt efteråt!
ja jag ska alltså ge mit ut i detta snöoväder.
ska till ss igen och mysa med la familia. ikväll blir det melodifestivalen så klart!
imorgon är det söndag och det är bortamatch mot falköping.
vi går för vinst så klart och har ju faktiskt vunnit 3 matcher i rad nu.
det har aldrig hänt för mig på elitnivå innan =) haha

nästa vecka är det bara lite träning för mig eftersom jag ska iväg till sthlm och träffa kunder.
alltid kul att komma ut lite istället för att sitta på ändan vid skrivbordet hela tiden.
jag suktar efter varma vindar, solbränna och härliga sommarbröllop!


läppstiftet nedan ser vackert ut.
tänk er bara brunbrända ben, svallande hår och härlig enkel makeup!!!
åhhhh

Illamasqua Lipstick

bild asos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0