manboooy

vaknade idag lite trött efter gårdagen, var hemma halv tre...
jag och roger gick hem från parken, det var kallt men rätt gött förutom att jag halkade och ramlade raklång på magen och slog i lilla armbågen så jag fick tårar, haha. stackars mig
förfestade med fina människor hos min nyfunna vän lina!
det var nice som fäään och jag dippade morötter och gurka i massor.
shit vad gott alltså.

idag är det stora ätardagen och jag har börjat med marabou som jág och ruttie fick av mamma å pappa på posten, fick två triss också men det var tyvärr nitlotter!

morgon startade med repris av melodifestivalen och min favorit vann´.
riktigt bra låt och han var grym på att dansa, eric saade.
gulligt att flickvännen molly satt i publiken och började gråta massor när han vann för hon blev så lycklig.
ungdomlig kärlek alltså =)

min älskade vän Sara har bjudit in till bröllop i sommar och det ska bli fantastiskt kul.
kollar på inbjudan och tror inte att det är sant.
så glada för er skull vännen!!

just det, vi vann ju igår också.
tyvärr bara med 3-2 men jag slog en straffspark (eller heter det straffspike???) innanför tre-meterslinjen och det var SÅ fantastiskt skönt och Sandbergs kommentar efter den bollen var ju störtskön.
"jaha, Johanna nu kan du sluta spela volleyboll"

nähä, nu fortsätter operation. ätardagen.
måste ta tag i mig själv och handla lite.
tänkte överraska min älskling med 3-rätters på alla <3 dag =)

Kommentarer
Postat av: birdie

hahahh fan va bäst, synd att ja missade när du ramlade ;) höööhöhöhööhöh

2010-02-14 @ 13:00:24
URL: http://jlakatos.blogg.se/
Postat av: linn

Din straff-javaddetnuheter var BRUTAL! GAH! :)

2010-02-14 @ 13:23:47
Postat av: Lotta

Hej!

Åh, vad roligt att Sara ska gifta sig. Det är väl inte samma helg som Annas bröllop?



Den där spiken hade jag velat se! GRATTIS!! :)

2010-02-15 @ 20:23:15
Postat av: Marie

Ja, jag hörde att hon skulle göra några stycken. Alltid kul med en följetång! Hoppas allt är bra annars! Grattis till segern i helgen! Ser fram emot slutspelet nu! =)

2010-02-17 @ 20:37:52
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0