efterlyst

får en del peppningar om att uppdatera så det är väl bara att hugga tag i det!!

ligger i soffan där jag spenderat större delen av dagen =)
kollar nu på Efterlyst och det handlar om Nancy, tjejen som dog 2 dagar innan nyår..
fyfaaan så hemskt alltså.
helt sjukt.

jag har ju klippt mig för ett tag sen och även färgat håret.
ska ta kort på detta så broling blir nöjd!!
får se när det blir.

imorgon är det jobb igen, antagligen övertid och sen får det nog bli hämtmat.
vi måste verkligen städa här hemma.
jag funderar på att jag plockar undan allt och roger fixar dammandet och dammsugning!
har fått lite tvättat idag iaf.

all snö ute vet jag inte vad jag ska säga om.
det är ju fint och mysigt och kul för alla som kan utnyttja det med skidåkning och annat!
känns som det kommer ligga kvar hela februari!

nähä nu får det vara nog.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0