sjukis

jag är krasslig, får inte träna då.
blääää
ont i hals, förkyld, blåsa på tunga, tryck över bröstet och hostig =(
stackars mig.
roger är också sjuk.
jag har dock jobbat och jag har överlevt.
när jag kom hem åt jag vitlöksbröd, avokado och räkröra, så gott!

jag måste bli kry till helgen för då ska vi på kick-off med laget.
det blir luftmadrass, sovsäck, regnkläder, stövlar och annat härligt =)
ingen aning om vart vi ska eller vad vi ska göra men jag tror det blir teambuilding utomhus!

nu ska jag upp och heja på tjejerna en stund sen blir det en tidig kväll!


Kommentarer
Postat av: carola

Krya på dig, systeryster!

2010-08-25 @ 08:04:55
Postat av: Cecilia :)

Krya på er :)

2010-08-25 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0