ny på tradera

idag har jag lagt upp mina första annonser på Tradera.
kika gärna och se om det är ngt för dig.

jojjan86 heter jag på twww.radera.com

hittar ingen länk..
ge mig gärna kritik så jag vet hur jag kan uppdatera mig inom området!!

sista semesterdagen var ju i söndags så då tog vi med oss våra kära vänner till mitt kusinbarns café.
de var supersmarriga kakor och bullar och mysigt att sitta uppe på loftet.
kul sommarjobb hade tjejerna iaf.
tjejen till vänster i bild är mitt kusinbarn, Ida.





i veckan har vi dragit igång säsong 09/10

det känns så in i bänken kan jag säga...=)

godnatt


Kommentarer
Postat av: Tessan

Najs, får jag gå in å kolla :) å du, säsongen 09/10 var förra året. Nu kör vi 10/11 :))

2010-08-11 @ 22:07:49
URL: http://thereselakatos.blogg.se/
Postat av: amanda

goa annonser kompis!

men om det går så lägg till storleken på fred perry-skorna. annars blir det nog svårt att få sålt dom :)

2010-08-12 @ 00:19:26
Postat av: johanna

Oj tack för tipsen =) haha det var redan en som frågat på strl. nu hoppas jag bara han har strl. 42 =) tror jag lade till det på annonsen nu. kram

2010-08-12 @ 05:56:48
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Selina

Ramlade in på din blogg via Michaelas blogg & ser alla dessa härliga & välbekanta ansikten :-)

Ser ut som att det är Ricky som sitter på sidan av bordet så jag får gratta att ni lyckades slita med honom ut ;-)



Ha det bra :-)



//Love Selina

2010-09-08 @ 01:06:11
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0