halmstad

helgen har spenderats med fina tessan i halmstad!
vi har varit flitiga hejare som vanligt =)
fia och tadva kom på en Fin tredjeplats och spelade väldigt bra, riktigt nära att det räckte till final alltså.

idag har jag träffat två fina kusiner och morbror och "moster" m.fl.
jag fick blåbärspaj!
det var inte dumt alltså.
när vi ska till NY så ska vi åka med ett skepp där tillsammans med brudparet och flera bröllopsgäster..dagen innan bröllopet! kommer bli så häftigt..

sen har jag roat mig med att räkna pengar också.
ska sätta in dem på vårt sparkonto..började bli ganska fullt i spargrisen nu.

bilder kommer här.
hinner ju tyvärr inte uppdatera lika ofta som i somras men försöker då och då.
jag har redan packat morgondagens träningsväska..hoppar av direkt efter jobbet och är hemma halv nio =) vad håller jag på med egentligen??

är det ngn som har en lägenhet för uthyrning i örebro så säg till!! (oskar ska flytta från oss) =(

bilden på tessan och en nessecär är vacker och det är hennes present från mig för att hon kom på namnet Asta till min bil!

             

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ännu en kanonhelg med dig sötis! Ses i morgon!!

2010-08-15 @ 22:06:30
Postat av: Tessan

Ja vet, riktigt tråkigt!! Speciellt med det tråkiga mötet som väntar :/ men får se om jag hinner upp en kortis!

2010-08-17 @ 07:41:57
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0