förstår att det är dags...

okej, alldeles för länge sen jag uppdaterade nu ju!

vad har hänt de sista dagarna då?
vi har målat och det är nästan helt klart..
jag har planterat blommor på framsidan och klippt häcken.
rensat mina land på baksidan, nu är de helt tomma och nästa vår får vi plantera nytt där!
ngn insatt som vet ifall man bör byta jord där ifall det inte gått så bra med odlandet innan?

vi har spelat beach måndag, tisdag och ska spela i eftermiddag.
jag och tessan ska nog åka inlines vid elva också.
sen ska jag försöka städa idag!

nu får ni en bildkavalkad från malmö där vi hade det väldigt trevligt men fick ont i rumpan av att sitta på läktaren så mycke =)

uppdaterar nog sen igen! som vanligt ifall ni har frågor om bilderna så kommentera ;)


                      

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nice med bilder!! Jag tror jag tog 1 eller 2 kort på hela helgen! Illa!

2010-08-04 @ 12:31:54
URL: http://thereselakatos.blogg.se/
Postat av: amanda

wow, vilken maffig uppdatering!

2010-08-04 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0