en dag kvar

sista jobbdagen imorgon och då slutar jag tidigt, så gött!

på eftermiddagen ska vi hälsa på lilla Elsa som kom till världen för två veckor sen, Hanna och Juhanis barn.
kommer bli mysigt.
efter det blir det träning och sen Sunes sommar med fina Annie och Viktor.
Roger ska stiga upp kl. fyra på lördag morgon för att jobba extra och jag beger mig vid lunch till kusinbarnen i Hyltebruk för att vara barnvakt, mysigt!

veckan som gått har flutit på i ett högt tempo, jobb, handling, matlagning och träning 3 timmar varje dag.
idag är det träningsledigt och OJ vad min kropp behövde det.
på min lediga dag har jag lagat massor av lasagne, lagt ut massa tradera-annonser och plockat lite. nu ska jag renbädda, hänga tvätt och fixa naglarna.
sen ska jag faktiskt ta kvällen..ska bli gött att få lägga sig så tidigt!

kika på mina annonser vettja!
http://www.tradera.com/auktioner/jojjan86

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig du är!! Ett tips bara; ändra där det står "nytt/oanvänt" till begagnat på tradera!!

Vi kanske skulle träffas lite i helgen, kanske söndag???! KRA;

2010-08-19 @ 21:14:15
Postat av: johanna

tack för tipset och jag förstår ju att det är begagnat om man använt det en gång men det är ju så fint skick så jag vill inte skriva begagnat..är det fel då? =)

2010-08-20 @ 14:09:19
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0