dyblött

igår åkte jag till syster med familj i Kungsbacka
idag har vi varit i simhallen och badat oss tokblöta!
moster=jag har åkt vattenrutschkana som bara den!
fick även bubbla en snabbis och fika lite.
syster slängde ihop sen lunch sen och så fick hon och maken dra iväg på bio i stan.
jag tog hand om barnen och det ick ganska bra =) lillprinsessan är världens mest frågvisa dam!
storprinsessan var med en kompis och lekte hela tiden så jag fick ha de små.
vi bakade lite chokladbollar och cyklade några varv runt kvarteret =)
sen fick dem välling och jag läste godnattsaga med både små och stora!

jag har varit helt slutkörd idag..antar att det blir annorlunda med ev. egna barn!

rogers kompis Juhani och hans Hanna fick inatt sitt andra barn, en liten flicka <3

nu har syrran kommit hem och vi ska nog se en film till.
igår såg vi "remember me" som var väldigt konstig...
nu ska vi se på "honey" som är någon dansfilm!
skulle visst vara bra...

har ni inte sett "step up" och "step up 2" så se!!!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Step up filmerna är grymma!! Shitt va ja hade velat kunna dansa så!

2010-08-05 @ 21:27:30
URL: http://thereselakatos.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag håller med föregående talare! Honey är också riktigt bra! Men sedan är jag ett Jessica Alba fan. =)

2010-08-06 @ 09:14:51
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0