vinnare

idag när jag kom hem från jobbet åt jag pannkakor med glass och hallonsylt =)
nu kollar jag på idol sen igår, en del är INTE bra alltså...
men det finns också guldkorn.

på mailen idag hade jag fått från A6, jag har vunnit i en tävling.
300 kr. i presentkort på MAKE UP STORE.
jag blev SUPERGLAd!!
WOW =)
nu måste jag ju åka till A6 också, kanske nästa söndag.
vad säger du broling?

nu har jag rysningar..
lyssnade på erik på idol, herregud så bra!

lite känningar av halsont men det är nog lugnt.
jag får ta en drink ikväll!
jag ska hem till Sara och Edith, där är också Tessan!
Mysigt.
Men först är det träning..

kramis

Kommentarer
Postat av: linn

ååh jag vill med vinna ! :) ses ikväll!!

2009-09-25 @ 17:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0